søndag den 24. august 2008

Udstilling...

Crazy har været på udstilling... Det gik ik som håbet, desværre.

Det kan jo ik overraske nogen at min lille dejlige tæve er lidt for lille....

I kritikken skrev dommeren:
-Good proportioned head, although deep i backskull and lacking i foreface, eye little round. Well placed and used ears, good length of neck, shoulder placement could be better. Spring and depth of rib could be better. Good hind angulation. Tailset a little high. Tail of enough length, very lacking indome. Well presented.
Dommer: Heather Bendelow.

HMMMMM... det var da ok, men hvorfor så kun en 3. præmie.. :o((((((
Der er lidt af kritikken jeg ik helt forstå.
Men man må sige at hun virkelig blev præsenteret super godt. Det var Jeanette fra Kennel Shenaja der præsenterede hende for mig, og det gjorde hun virkelig godt, jeg fik helt tårer i øjnene da Crazy bare stod derinde, helt perfekt. Jeg synes sgu at hun er smuk, min lille prinsesse-pige... hi hi

Og så da Jeanette skulle løbe med hende, så kunne Crazy ikke styre det krudt hun havde i bagdelen længere, ha ha ha... Halen stod lige op i vejret!!!!! Hun så virkelig ud som om hun undrede sig over hvor springene var henne på denne her bane... ;o))))))
Hun mindede om sådan en vallak på græs, der føler sig overbevidst om at den stadig rummer en vaskeægte hingst.

Nå, men vi prøver igen en anden gang, måske vi kan være lidt heldigere ;o)

Nu vil vi tage ud og træne noget agility istedet, det ved man sgu da hvad er!!!! Griner.

Jeg kan desværre ikke sætte billeder på, da mit kamera er i udu, men jeg har nu givet Vicky Bjerring den opgave at hun skal hjælpe mig med at finde et kamera, så jeg håber snat at kunne sætte billeder på bloggen.


.

1 kommentar:

Max sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.