fredag den 22. august 2008

Gilleleje strand....

I dag d. 21. august kørte Andreas og jeg og hundene til Gilleleje for at besøge min moster og hendes veninde, Kirsten, i et sommer hus de havde lånt denne uge, af Kirstens søn.

ØØJJJ der er lækkert der i Gilleleje!!!

Vi gik en tur på stranden, og Andreas morede sig, og hvinede af fryd over det kolde vand, og de ret store bølger der var den dag.
Jeg har ikke lige noget kamera, men min moster fik taget et par billeder, som jeg håber at kunne lægge her på bloggen.

Vi mødte 2 labrador hunde, så var Crazy' s lykke gjort, for deres ejer havde sådan en lang dims med, som gør at man kan kaste en tennisbold temmelig langt, og så kunne hun løbe sammen med de 2 labradors. Yiiihaaaarrrr!!!



.

Vi kørte hjem samme aften, Andreas og jeg og 2 MEGET trætte hunde. Dejligt.

Ingen kommentarer: