tirsdag den 4. august 2009

JutlandiaCup 2009


Crazy og jeg løb til JutlandiaCup 2009.




Det blev afholdt i uge 29, ved Vejle. Andreas og jeg kørte afsted med campingvognen om fredagen i uge 28.


Det var en køretur på 3-4 timer, så da vi havde kørt ca 1-2 timer, kørte vi ind på en rasteplads for lige at tisse af.


"ANDREAS", spurgte jeg... "Har du tisset her foran bilen??!!" -Det havde han ikke..!!




UPS!!! -Vandet stod op af køleren på bilen..!!! SHIT.




Det viste sig at jeg ikke havde fået skruet proppen på, da jeg havde fyldt vand på inden køreturen.


Jeg havde lagt proppen ovenpå batteriet, så da vi kørte afsted, hoppede den ned under bilen efter ca. 10 min´s kørsel :o( Og væk var den jo så :o(




Så vi måtte ringe efter Falck. (Heldigvis har en god ven påvirket mig til at oprette et Falck abonnement.)


Så efter ca. 1,5 times venten og et stykke plastik og en strips, kunne vi atter køre mod Vejle. :o/




Det betød jo så at jeg måtte få fat på et autoværksted, i løbet af ugen, som handlede med Fiat dele.




Men rent agility mæssigt gik ugen fint for lille Crazy. Hun vandt Klasse 1 i agility om mandagen og igen om onsdagen, så hun rykkede i agility klasse 2.


De oprykningsplaceringer hun har i agility klasse 1, er alle fordi hun har vundet klassen :o))


Dygtig lille hund.


Til gengæld kunne jeg mærke på hende at hun havde en smule ondt i ryggen om fredagen, så jeg valgte at trække hende fra resten af stævnet.




Da jeg så om fredagen fik solgt campingvognen, vaglte jeg at køre hjem.




Det var ellers et dejligt stævne, og jeg håber også at komme med til næste år, selvom det ikke rigtig er muligt for mig at være hjælper når jeg også har Andreas med.




.

1 kommentar:

Cool Design Shelties sagde ...

Tillykke med fine resultater :o)

//Bente